El mondo el s’ha roersà

Fin da quando che i proclamae, come un fato orginal,i ne annuncia con gran pompach’è finìdo el Carneval,riscominsia cari e mascarea sfilare dapartuto,fin che la Quaresma tristai le fa sparir del tuto.Quando tanti gran progettii ritarda da ani e ani,pronti i amministratori,da perfetti ciarlatani,eco che i ne dise forte,indignà e scandalizà:“Tutta colpa de le ditteche no g’ha puntualità!”I proclama che l’Arenade la lirica l’è ’l tempio,e po’ subito i annunciaun progeto tuto sempio:fàrghe sora na tetoia,che no là sia più a l’aperto,parché i g’abia tuti quantile fassine tute al cuerto.Da quel giorno che i ha dito:“Basta sagre in Piazza Bra!”,a ogni festa una de novei n’ha tosto organizà:le salsicce co i sapori,l’insalata quela rissa,mandorlati e salamèlegnanca fusse Vangadissa!Dopo aver za predicàdoche ghe vol tuti i confortipar chi serca ne la chieteel rispeto par i morti,i s’ha subito butàdosu un progetto demensiale,e i vol tuti impilonarlil’un su l’altro in verticale!“A garantir la sicuressa– za par ani i n’ha contà –qua ghe vol più polissìa,che in divisa i gira armà!”Fato sta che l’altro giorno,pa inseguir un delinquente,na patuglia ch’era in guardiala s’ha mosso prontamente:l’è partì a l’inseguimentoco attension, velocità,... però un vigile el l’ha vistae de paca... el l’ha multà!E restemo a domandarsesa succede in sta città...forse no se n’emo incorti,però el mondo el s’ha roersà!